خرید اینترنتی پارچه
این روزها شاهد آن هستیم که خرید آنلاین انواع پارچه توسط اکثر مردم به خصوص تولیدی های پوشاک و پارچه فروشی های قدیمی و تازه تاسیس، در گوگل سرچ می شود. هر روز به تعداد فروشگاه های آنلاین و سایت های اینترنتی فروش پارچه در سطح خرده و عمده افزوده می شود. تعداد بی شمار کانال تلگرام پارچه فروشی ها و عمده فروشان پارچه، ایجاد صفحات کسب و کار اینستاگرام و عضویت مشتریان در این صفحات اجتماعی، نشان دهنده علاقه طرفین به این گونه معامله است. این امر نشان دهنده آن است که خریداران پارچه تمایل دارند علاوه بر اطلاع از قیمت فروش پارچه در بازار شهر خود از قیمت عمده و بدون واسطه آن پارچه نیز آگاهی پیدا کنند. همچنین بسیاری از افراد واقعا نمی دانند که برای خرید پارچه ارزان به کجا مراجعه کنند. ایجاد یک بازار اینترنتی با شبکه گسترده می تواند به مصرف کنندگان هر محصولی در تمام نقاط کشور و حتی دنیا کمک کند تا در خانه یا محل کار خود بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. ابتدایی ترین کمک این پارچه فروشى سراسری و آنلاین به این صورت است که افراد می توانند کیفیت ها و نرخ ها را با هم مقایسه کنند و همچنین برای شناخت بهتر پارچه ها، مقالات مرتبط با آن ها را مطالعه کنند. سامانه اینترنتی خرید و فروش پارچه به خریداران کمک می کند تا هم متناسب با نیاز خود پارچه تهیه کنند و هم از بابت قیمت، اطمینان خاطر داشته باشند.
اکثر خریداران عمده پارچه مثل تولیدی های لباس، پارچه فروشی ها، بیمارستان ها، مدارس، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی به این موضوع پی برده اند که به جای پرسه زدن در بازار و اتلاف وقت، در منزل یا محل کار هم می توانند پارچه مورد نظر خود را با قیمت واقعی خریداری کنند. خریداران به احتمال زیاد در بازارها با واسطه ها روبرو می شوند و اگر خوش شانس باشند، واسطه دوم یا سوم با آن ها معامله خواهد کرد.
ترافیک، خطرات سفر، افزایش جمعیت، مشکلات روزمره، رقابت بین اصناف، کمبود وقت و کلاف درهم پیچیده بازار و شهر، مردم را ترغیب می کند که اکثر نیازهای خود، به خصوص پارچه را در اینترنت جستجو کنند.
یک سایت معتبر فروش پارچه می تواند در یک نگاه، تمام بازار، تنوعات جنس و رنگ، جدیدترین طرح های پارچه و مدل های روز را در اختیار شما قرار دهد، مراکز پخش پارچه را معرفی کند تا بدون دغدغه از طریق عمده فروشى های مرکزی و رسمی پارچه اقدام کنید.


مزایای خرید پارچه اینترنتی چیست؟

خرید پارچه اینترنتی می تواند جالب باشد، اما مزایای رقابتی آن در چه نکاتی نهفته است؟
•کاهش وقت و هزینه،
•ارایه دید کلی از بازار،
•آشنایی با کارخانه های مختلف تولیدکننده پارچه،
•سرعت در خرید،
•یافتن شاهراه های خرید پارچه مثل نمایندگی های فروش و دفتر کارخانجات نساجی،
•مقایسه قیمت ها و کیفیت برندها با یکدیگر،
•ارسال سریع بار،
•دریافت مشاوره و غیره، همگی از مزیت های خرید پارچه به صورت اینترنتی و آنلاین در سطح عمده و خرده است.


قطب تولید پارچه کجاست؟

•یک خریدار همیشگی پارچه باید آدرس شاهراه تولیدات پارچه در ایران را بداند.
•حرف از قطب پارچه که به میان می آید، بی شک نام اصفهان در ذهن شما نقش خواهد بست. شهر نساجی اصفهان که به منچستر شرق در عرصه نساجی و پارچه معروف است، بالاترین آمار تعداد کارخانجات پارچه های مختلف را دارد. پس از نصف جهان می توان شهرهای یزد، مازندران، تهران، قزوین و مشهد را از مدعیان تولید و تکمیل پارچه در کشور دانست.


هزینه باربری نکته مهم در خرید پارچه

برای خرید پارچه ارزان، باید هزینه های جانبی را به دقت بررسی کرد. بدون شک اگر عازم بازار شهرهای بزرگ مثل اصفهان یا تهران شوید، مخارج زیادی به شما تحمیل خواهد شد. با در نظر گرفتن هزینه هایی مثل: هزینه سوخت، دور بودن چند روزه از فضای کار و خطرات احتمالی سفر، عاقلانه ترین روش این است که به دنبال یافتن کانال ارتباطی با یک مرکز معتبر باشید تا خود آن مرکز، وظیفه عدل بندی و ارسال پارچه را به عهده گیرد. این نکته مهم را در نظر بگیرید که حتی المقدور در صورتی که برای تحویل سفارش عجله ندارید، از باربری ها برای ارسال عدل های پارچه استفاده کنید؛ اتوبوس ها و پایانه های مسافربری، هزینه های گزاف و بالایی از شما دریافت می کنند.


خرید عمده تیراژ بالا و نقدی پارچه

دو نکته در تهیه پارچه بسیار تاثیرگذار است و به صورت چشمگیری باعث شکسته شدن قیمت پارچه می شود.
مقدار خرید شما هرچه بیشتر باشد، کارخانه یا نمایندگی فروش موظف است تخفیف بیشتری به شما بدهد. این نکته در بهای خرید انواع منسوجات تاثیر بسزایی دارد. بیشتر واحدهای نساجی در خریدهای حجم بالای پارچه، هزینه حمل و نقل و باربری را نیز متقبل می شوند.
خرید چکی پارچه و به صورت مدت دار آن، از معضلات بازار و اقتصاد پارچه و نساجی است که به دلایل مختلف هم به ضرر مشتری و هم فروشنده پارچه خواهد بود. به راحتی با یک ماشین حساب متوجه اختلاف قیمت شدید میان خرید نقدی با چکی پارچه در سطح عدلی یا عمده خواهید شد.
در این بحبوحه چک بازی های بازار می توانید با خرید پارچه نقدی، فروشنده یا کارخانه پارچه را ملزم به دادن تخفیف خوبی کنید.


برای خرید اینترنتی از چه مرکزی استفاده کنم؟

جهان پارچه تخصصی ترین مرکز پارچه ایران بوده که با فروش انواع پارچه به صورت مستقیم از کارخانه واسطه ها را حذف کرده و انواع پارچه را مستقیم به دست مصرف کنندگان پارچه میرساند. همچنین مشاوره رایگان و اعلام لحظه به لحظه ایه قیمت ها و همچنین ارسال رایگان محصولات از امکانات این سایت جامع است.
شما عزیزان میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت ما به نشانی  http://jahanparche.com
از تمام امکانات سایت ما استفاده کنید.



نویسنده: روجی
ارسال کننده:
لغات کلیدی: 
مقالات جدید


جهت تماس با ما و سفارش محصول و یا داشتن هرگونه سوالی در خصوص مطالب و محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید:

ارتباط با مدیریت فروش: 09131074397 _ 03132283846 (5 خط )

شهرک صنعتی جی

آدرس ایمیل: JahanParche@gmail.com

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهان پارچه می باشد..