پارچه آستر پرده
پارچه آستری پرده و یا پشت پرده به پارچه های سفید یا شیری رنگی گفته میشود که در پشت پرده قرار گرفته است.

برای پارچه های پشت پرده و یا آستر پرده معمولا سه نوع پارچه مورد استفاده قرار میگیرد که عبارتند از:

-پارچه فیلامنت فیلامنت: این پارچه در عرض سه متر در رنگ های شیری و نباتی مورد استفاده قرار میگیرد که به دلیل قیمت مناسبی که دارد پرکاربرد ترین پارچه به عنوان آستر پرده میباشد.

-پارچه تابیده مات: این پارچه در رنگهای سفید مات و نباتی مات در عرض سه متر برای آستر پرده عرضه میشود که کیفیت مناسب تری نسبت به پارچه های فیلامنت دارد.

-پارچه تابیده براق: این پارچه از نخ سوپر برایت تهیه میشود که نخی براق است، این پارچه ی براق  از نمای بهتری در پشت پرده برخوردار است و نمای بهتری به پرده میدهد و از پرکاربرد ترین پارچه ها به عنوان آستر پرده میباشد.


پارچه های پشت پرده و یا آستر پرده این روزها در دوخت تمامی پرده ها به عنوان لایه اول پرده که ارتباط مستقیم با آفتاب دارد مورد استفاده قرار میگیرد و در بازار مصرف بالایی دارد جهان پارچه این افتخار را دارد که با تولید این محصول انواع پارچه آستر پرده را با قیمت مناسب به مشتریان عزیز در سراسر ایران عرضه کند.
برای تهیه و خرید انواع پارچه پشت پرده با ما تماس بگیرید.
نویسنده: مسیح تنباکوزاده
ارسال کننده: جهان پارچه
لغات کلیدی:  خرید پارچه پشت پرده ، خرید پارچه آستر پرده ، قیمت پارچه آستر پرده ، قیمت پارچه پشت پرده ، تولید پارچه پشت پرده ، پارچه پشت پرده فلامنت ، خرید پارچه آستر پرده فلامنت ، خریده پارچه تابیده براق ، خرید پارچه تابیده مات ، پارچه پشت پرده ارزان
مقالات جدید


جهت تماس با ما و سفارش محصول و یا داشتن هرگونه سوالی در خصوص مطالب و محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید:

ارتباط با مدیریت فروش: 09131074397 _ 03132283846 (5 خط )

شهرک صنعتی جی

آدرس ایمیل: JahanParche@gmail.com

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهان پارچه می باشد..