پارچه تترون بیمارستانی
یکی از پرکاربرد ترین پارچه ها در دوخت لباس بیمار پارچه های تترون بیمارستانی میباشد که به خاطر لطافت این پارچه مورد توجه اکثر بیمارستان ها قرار گرفته است.

پارچه تترون بیمارستانی با الیاف ویسکوز بافته میشود که این الیاف بسیار لطیف بوده و به پارچه لطافت زیادی میدهد و این عامل باعث راحتی لباس های دوخته شده با این جنس پارچه ، برای بیماران میباشد.


خرید پارچه تترون بیمارستانی:
پارچه های تترون مورد استفاده برای لباس بیمار اغلب به صورت ساده در رنگ های آبی و صورتی و همچنین به صورت چاپ خورده با زمینه سفید در طرح های مختلف طبق سفارش مشتری عرضه میشود.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی:
برای خرید پارچه بیمارستانی باید توجه داشت که یکی از عوامل موثر بر قیمت پارچه تترون بیمارستانی گرماژ اینگونه پارچه ها میباشد که بیانگر ضخامت پارچه است و تاثیر مهمی در میزان قیمت پارچه میگذارد. یکی از شاخصه های مهم که در خرید پارچه تترون بیمارستانی باید مورد توجه قرار داد وجود الیاف ویسکوز در تار پارچه است که عامل اصلی لطافت پارچه محسوب میشود. پارچه های تترون بیمارستانی معمولا در گرماژهای 160 ، 170 و 180 گرم عرضه میشود که متناسب با جنس و گرم پارچه قیمت متفاوتی دارند.



توصیه آخر:
اگر شما دوست عزیز قصد خرید پارچه تترون بیمارستانی را دارید با ما تماس بگیرید...
شرکت جهان پارچه با تولید انواع پارچه های تترون بیمارستانی در گرماژهای مختلف و در رنگها و طرح های متناسب با سفارش شما این افتخار را دارد تا سفارشات شما را طبق مشخصات درخواستی شما تولید و بدون هیچ واسطه با مناسب ترین قیمت به شما در اسرع وقت تحویل نماید.
همچنین جهان پارچه این افتخار را دارد تا با تولید تمامی پارچه های بیمارستانی همچون پارچه های فلامنت بیمارستانی ، پارچه های فلامنت پنبه بیمارستانی ، پارچه های اسپان یکبار مصرف ، ترگال ضد آب ژاول و ... تمام نیاز های شما به انواع پارچه بیمارستانی را تامین کند.
برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .


نویسنده: مسیح تنباکوزاده
ارسال کننده: www.jahanparche.com
لغات کلیدی:  پارچه تترون بیمارستانی ، خرید پارچه تترون بیمارستانی ، قیمت پارچه تترون بیمارستانی ، تترون بیمارستانی ارزان ، تترون ارزان ، پارچه بیمارستانی ، خرید پارچه بیمارستانی ، لیست قیمت پارچه بیمارستانی ، تترون بیمارستانی
مقالات جدید


جهت تماس با ما و سفارش محصول و یا داشتن هرگونه سوالی در خصوص مطالب و محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید:

ارتباط با مدیریت فروش: 09131074397 _ 03132283846 (5 خط )

شهرک صنعتی جی

آدرس ایمیل: JahanParche@gmail.com

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهان پارچه می باشد..